вівторок, 3 лютого 2015 р.

Етапи реалізації завдань проекту


Етапи
Завдання
Діяльність
Термін
Ресурси (потреби)
Результат
Хто виконує
Мотиваційний
1.Усвідомлення вчителями свого особистісного та професійного зростання.

2.Вивчення мотиваційної сфери діяльності педпрацівників.

1.Прогностична характеристика основних мотивів педагогічної діяльності.

2.Бесіди з вчителями.

3.Анкетування.

Січень  2012 р.
Пакет необхідних матеріалів, анкет.
Усвідомлення вчителем свого особистісного та професійного зростання
Методист, заступники директорів шкіл, голови шкільних мо
Діагностичний
1.  Вивчення рівня професіоналізму вчительських кадрів,  бажання, можливості, здібності.

2.Вивчення рівня розвитку учнів, інтересу до предметів, уміння творчо використовувати набуті знання, вміння та навички в практичній діяльності, особистісний ріст кожного.

3.Вивчення науково-методичного забезпечення, бази даних про ппд, діагностичні, індивідуальні методики.
1.Проведення діагностування рівня фахової, методичної, психолого-педагогічної, особистісної підготовки, утруднень педагогів, творчого потенціалу.

2. Аналіз результатів діагностування.

3. Розробка плану роботи, програми підготовки вчителів щодо впровадження нових  Державних стандартів початкової освіти

4.Збірка  нормативно-правової бази, добір необхідної літератури.

5. Підготовка матеріалів для проведення  лабораторії невирішених проблем, семінарів, тренінгів, педагогічних віталень, ділових ігор, конференцій тощо

Лютий-березень 2012 -2015 р.р..
Необхідна кількість діагностичних матеріалів, папір.
Узагальнена інформація про результати діагностування. Створення динамічних груп у відповідності з рівнем професіоналізму, особистісних якостей (інтересів, потреб, здібностей, спрямованості діяльності). Розробка програми удосконалення
Методист, керівники окремих ланок роботи, голови шкільних МО
Когнітивний
Прогнозування і проектування результатів діяльності, спрямованої на підвищення рівня професіоналізму, розвиток творчих здібностей, потреби у самопізнанні, самоудосконаленні, самореалізації у творчій діяльності
1.Знання нормативних документів.
2.Вивчення стану питання з теорії та практики, робота з літературою.
3.Знайомство і осмислення ппд.
4.Рефлексія діяльності на різних етапах корекції результатів.
5.Втілення в практику роботи інноваційних технологій, розробка індивідуальних авторських програм, методик, посібників.
6. Широке втілення в практику роботи апробованих і затверджених проектів, методик.
7.Використання інноваційного підходу в організації методичної роботи (проведення презентацій, творчих конкурсів, аукціонів ідей, захисту авторських проектів, виставок, творчих звітів).
Участь у роботі творчих, динамічних груп, творчих лабораторіях, школи молодого вчителя, школи ппд, семінарах-практикумах і т.д.
Січень 2012 р. - вересень 2010 р.
Необхідна кількість визначеної літератури, папір, ксерокс
Оволодіння практичними навичками інноваційної діяльності відповідно до свого особистісного потенціалу, що призведе до якісно нових змін у педагогічній діяльності.
Особистісне зростання педагога.
Методист, керівники окремих ланок роботи.
Практичний
Практичне застосування набутих знань
Проведення творчих звітів, майстер-класів, творчих педмайстерень, конференцій виставок робіт набутого досвіду.
Моніторинг досягнень.
Вересень 2012 р. - березень 2015 р.
Допомога у оформленні матеріалів, проведенні виставок. Матеріали для проведення моніторингу.
Вивчення позитивного досвіду вчителів і його широке висвітлення.
Методист, вчителі
Узагальнюючий
Визначення результатів роботи за проектом.
Узагальнення, оформлення висновків, рекомендацій.
Проектування нових мети і завдань.
Проведення вихідного діагностування, підсумків моніторингу.
Аналіз результатів роботи за проектом.
травень 2016 р.
Допомога у оформленні матеріалів.
Визначення результатів. Проектування нових мети і завдань.
Методист, керівники окремих ланок роботи, заступники директорів, керівники МО.

Немає коментарів:

Дописати коментар