Етапи
|
Завдання
|
Діяльність
|
Термін
|
Ресурси (потреби)
|
Результат
|
Хто виконує
|
Мотиваційний
|
1.Усвідомлення вчителями свого особистісного та професійного зростання.
2.Вивчення мотиваційної сфери діяльності педпрацівників.
|
1.Прогностична характеристика основних мотивів педагогічної діяльності.
2.Бесіди з вчителями.
3.Анкетування.
|
Січень 2012 р.
|
Пакет необхідних матеріалів, анкет.
|
Усвідомлення вчителем свого особистісного та професійного зростання
|
Методист, заступники директорів шкіл, голови шкільних мо
|
Діагностичний
|
1. Вивчення рівня професіоналізму
вчительських кадрів, бажання,
можливості, здібності.
2.Вивчення рівня розвитку учнів, інтересу до предметів, уміння творчо
використовувати набуті знання, вміння та навички в практичній діяльності,
особистісний ріст кожного.
3.Вивчення науково-методичного забезпечення, бази даних про ппд,
діагностичні, індивідуальні методики.
|
1.Проведення діагностування рівня фахової, методичної,
психолого-педагогічної, особистісної підготовки, утруднень педагогів,
творчого потенціалу.
2. Аналіз результатів діагностування.
3. Розробка плану роботи, програми підготовки вчителів щодо впровадження
нових Державних стандартів початкової
освіти
4.Збірка нормативно-правової бази,
добір необхідної літератури.
5. Підготовка матеріалів для проведення лабораторії невирішених проблем, семінарів,
тренінгів, педагогічних віталень, ділових ігор, конференцій тощо
|
Лютий-березень 2012 -2015 р.р..
|
Необхідна кількість діагностичних матеріалів, папір.
|
Узагальнена інформація про результати діагностування. Створення
динамічних груп у відповідності з рівнем професіоналізму, особистісних
якостей (інтересів, потреб, здібностей, спрямованості діяльності). Розробка
програми удосконалення
|
Методист, керівники окремих ланок роботи, голови шкільних МО
|
Когнітивний
|
Прогнозування і проектування результатів діяльності, спрямованої на
підвищення рівня професіоналізму, розвиток творчих здібностей, потреби у
самопізнанні, самоудосконаленні, самореалізації у творчій діяльності
|
1.Знання нормативних документів.
2.Вивчення стану питання з теорії та практики, робота з літературою.
3.Знайомство і осмислення ппд.
4.Рефлексія діяльності на різних етапах корекції результатів.
5.Втілення в практику роботи інноваційних технологій, розробка
індивідуальних авторських програм, методик, посібників.
6. Широке втілення в практику роботи апробованих і затверджених проектів,
методик.
7.Використання інноваційного підходу в організації методичної роботи
(проведення презентацій, творчих конкурсів, аукціонів ідей, захисту
авторських проектів, виставок, творчих звітів).
Участь у роботі творчих, динамічних груп, творчих лабораторіях, школи
молодого вчителя, школи ппд, семінарах-практикумах і т.д.
|
Січень 2012 р. -
вересень 2010 р.
|
Необхідна кількість визначеної літератури, папір, ксерокс
|
Оволодіння практичними навичками інноваційної діяльності відповідно до
свого особистісного потенціалу, що призведе до якісно нових змін у
педагогічній діяльності.
Особистісне зростання педагога.
|
Методист, керівники окремих ланок роботи.
|
Практичний
|
Практичне застосування набутих знань
|
Проведення творчих звітів, майстер-класів, творчих педмайстерень,
конференцій виставок робіт набутого досвіду.
Моніторинг досягнень.
|
Вересень 2012 р. -
березень 2015 р.
|
Допомога у оформленні матеріалів, проведенні виставок. Матеріали для
проведення моніторингу.
|
Вивчення позитивного досвіду вчителів і його широке висвітлення.
|
Методист, вчителі
|
Узагальнюючий
|
Визначення результатів роботи за проектом.
Узагальнення, оформлення висновків, рекомендацій.
Проектування нових мети і завдань.
|
Проведення вихідного діагностування, підсумків моніторингу.
Аналіз результатів роботи за проектом.
|
травень 2016 р.
|
Допомога у оформленні матеріалів.
|
Визначення результатів. Проектування нових мети і завдань.
|
Методист, керівники окремих ланок роботи, заступники директорів,
керівники МО.
|
вівторок, 3 лютого 2015 р.
Етапи реалізації завдань проекту
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар