вівторок, 3 лютого 2015 р.

Етапи проекту Л.В. Зазуліна

1.Назва
2. Обгрунтування вибору проблеми
3. Мета проекту
4. Завдання проекту
5. Характеристика проекту
За кінцевим результатом : ( теоретичний, практико – орієнтований,теоретико – практичний)
За змістом: (моно предметний, між предметний, над предметний)
За кількістю учасників :  ( індивідуальний, колективний)
За тривалістю( міні – проект, короткочасний, середньої тривалості, довготривалий, лонгетюдний)
За ступенем самостійності ( репродуктивно – дослідницький, частково – пошуковий, дослідницький, евристично – дослідницький, евристичний)
За характером контактів ( внутрішній, зовнішній, міжнародний)
База реалізації
Учасники проекту
Співучасники
Термін реалізації
Прогнозований результат
Ресурси ( людські, мат.технічні, фінансові, інформаційні)
Потреби
Науково – методичний консультант
Етапи реалізації завдань проекту Запровадження Технології концентрованого навчання у викладанні хімії

Етап
Завдання
Діяльність
Термін
Ресурси
 ( потреби)
Результат
Хто виконує
Примітка
Діагностико-прогностичний
1. Визначитиготовність учнів до  запровадження ТКН






2. Розробка системи моніторингу






3. Розробка програмного забезпечення викладання хімії за ТКН
Діагностика мотивів
Діагностика готовності до ТКН учнів. Опитування батьків



Визначення параметрів вимірювання  психічного розвитку, періодичності, термінів

Блокування матеріалу Створення навчального плану
вересень
Пакет діагностичних матеріалів

Визначення потрібних збірок, тестів, комп’ютерних програм
Визначення ступеня готовності, індивідуальних  особливостей учнів




Чітка система вхідного, поточного та вихідного діагностування


Розробка навчальних блоків та навчального плану
Психолог, вчитель хімії







Психолог, вчитель, кл. кер.





Вчитель, лаборант


Підготовчий
1. Проведення вхідного діагностування






2. Дидактичне забезпечення
Діагностика рівня  навчальних досягнень. Діагностика креативності та інших показників

Розробка технологічних карт, структурно- логічних схем тощо. Розмноження та закупівля матеріалів
Жовтень







Вересень -жовтень
Необхідна кількість  діагностичних матеріалів




Кошти, папір, ксерокс
Узагальнення інформації про результат





Необхідна кількість дидактичних матеріалів
Психолог, лаборант, вчитель




Лаборанти, вчитель

Діяльнісний
1. Організація  навчання за ТКН




2. Поточне діагностування
Підготовка необхідних матеріалів до кожного блоку

Проведення поточної діагностики
Вересень - жовтень
Кошти, папір, ксерокс
Необхідна кількість  дидактичних  матеріалів
Психолог, вчитель

Узагальнюючий
1. Отримання та узагальнення  результатів





2. Узагальнення, оформлення висновків та рекомендації
Проведення вихідного діагностування




Аналіз результатів. Виступ на педраді
червень
Необхідна кількість діагностичних  та дидактичних  матеріалів, допомога в обчисленні та оформленні
Дані про результати діагностики





Прийняття рішення про подальше застосування ТКН
Психолог, класні кер.





Кл. кер, батьки, учні









































Загальні висновки
Консультатн

Експерт

Немає коментарів:

Дописати коментар