1.Назва
2. Обгрунтування вибору проблеми
3. Мета проекту
4. Завдання проекту
5. Характеристика проекту
За кінцевим результатом : ( теоретичний, практико – орієнтований,теоретико
– практичний)
За змістом: (моно предметний, між предметний, над предметний)
За кількістю учасників : (
індивідуальний, колективний)
За тривалістю( міні – проект, короткочасний, середньої тривалості,
довготривалий, лонгетюдний)
За ступенем самостійності ( репродуктивно – дослідницький, частково –
пошуковий, дослідницький, евристично – дослідницький, евристичний)
За характером контактів ( внутрішній, зовнішній, міжнародний)
База реалізації
Учасники проекту
Співучасники
Термін реалізації
Прогнозований результат
Ресурси ( людські, мат.технічні, фінансові, інформаційні)
Потреби
Науково – методичний консультант
Етапи реалізації завдань проекту Запровадження Технології концентрованого
навчання у викладанні хімії
Етап
|
Завдання
|
Діяльність
|
Термін
|
Ресурси
( потреби)
|
Результат
|
Хто виконує
|
Примітка
|
Діагностико-прогностичний
|
1. Визначитиготовність учнів до
запровадження ТКН
2. Розробка системи моніторингу
3. Розробка програмного забезпечення викладання хімії за ТКН
|
Діагностика мотивів
Діагностика готовності до ТКН учнів. Опитування батьків
Визначення параметрів вимірювання
психічного розвитку, періодичності, термінів
Блокування матеріалу Створення навчального плану
|
вересень
|
Пакет діагностичних матеріалів
Визначення потрібних збірок, тестів, комп’ютерних програм
|
Визначення ступеня готовності, індивідуальних особливостей учнів
Чітка система вхідного, поточного та вихідного діагностування
Розробка навчальних блоків та навчального плану
|
Психолог, вчитель хімії
Психолог, вчитель, кл. кер.
Вчитель, лаборант
|
|
Підготовчий
|
1. Проведення вхідного діагностування
2. Дидактичне забезпечення
|
Діагностика рівня навчальних
досягнень. Діагностика креативності та інших показників
Розробка технологічних карт, структурно- логічних схем тощо. Розмноження
та закупівля матеріалів
|
Жовтень
Вересень -жовтень
|
Необхідна кількість діагностичних
матеріалів
Кошти, папір, ксерокс
|
Узагальнення інформації про результат
Необхідна кількість дидактичних матеріалів
|
Психолог, лаборант, вчитель
Лаборанти, вчитель
|
|
Діяльнісний
|
1. Організація навчання за ТКН
2. Поточне діагностування
|
Підготовка необхідних матеріалів до кожного блоку
Проведення поточної діагностики
|
Вересень - жовтень
|
Кошти, папір, ксерокс
|
Необхідна кількість
дидактичних матеріалів
|
Психолог, вчитель
|
|
Узагальнюючий
|
1. Отримання та узагальнення
результатів
2. Узагальнення, оформлення висновків та рекомендації
|
Проведення вихідного діагностування
Аналіз результатів. Виступ на педраді
|
червень
|
Необхідна кількість діагностичних
та дидактичних матеріалів,
допомога в обчисленні та оформленні
|
Дані про результати діагностики
Прийняття рішення про подальше застосування ТКН
|
Психолог, класні кер.
Кл. кер, батьки, учні
|
|
Загальні висновки
Консультатн
Експерт
Немає коментарів:
Дописати коментар