Принципи роботи з дітьми в МАН
- індивідуалізація навчання вищий
рівень);-(наявність
індивідуального плану навчання учнів - принцип випереджальне навчання;
- принцип комфортності в будь-якій діяльності;
- принцип різноманітності пропонованих можливостей для реалізації здібностей учнів;
- зростання ролі позаурочної діяльності;
- принцип розвиваючого навчання;
- принцип максимального різноманітності наданих можливостей для розвитку особистості;
- принцип зростання ролі позаурочної діяльності;
- принцип індивідуалізації та диференціації навчання;
- принцип створення умов для спільної роботи учнів при мінімальному участю вчителя;
- принцип свободи вибору учням додаткових освітніх послуг, допомоги.
Форми роботи з дітьми в МАН
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності слід використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності слід використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Система
включає:
- ознайомлення з особливостями наукової
діяльності;
- оволодіння алгоритмом написання наукової роботи;
- вироблення умінь працювати з бібліографічними
матеріалами;
- практикування в аналізі літературознавчих джерел;
- аналіз текстів художніх творів.
Наукова
робота – це самостійно виконане наукове дослідження тієї чи
іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить
результати власного пошуку, власні висновки. Її якість може бути визначена за
такими критеріями:
- актуальність;
- складність, науковість, повнота розкриття теми;
- аргументованість висновків;
- елемент творчості;
- стиль, грамотність.
а) вибір теми:
- урахування зацікавлень, сил і здібностей учня;
- актуальність;
- новизна;
- достатність фактичного матеріалу (особливо для
краєзнавчих тем);
- "виграшність".
б)
формулювання теми (просто, коротко й оригінально. Одним реченням, хоча може
бути й підзаголовок);
в) алгоритм
роботи над темою:
1.
Укладання бібліографії
("концепт" пункту: "що вже написано про це?")ю
Бажано на окремих аркушах (це зручно), хоча можна й загальним списком.
Бажано на окремих аркушах (це зручно), хоча можна й загальним списком.
2.
Робота з текстами художніх творів (перше
прочитання).
Нотуються враження, думки.
Нотуються враження, думки.
3.
Опрацювання літературознавчих джерел.
Мета: з’ясувати, що вже зроблено з обраної теми, аби визначити, "а що ж
маю Я зробити?".
Зокрема, слід знайти відповіді на запитання про що пишуть? Як? Які аспекти виділяють? тощо.
Літературознавчі джерела конспектуються на окремих аркушах, записи роблять з одного боку – так за потреби їх можна буде порізати і згрупувати за розділами тощо.
Зокрема, слід знайти відповіді на запитання про що пишуть? Як? Які аспекти виділяють? тощо.
Літературознавчі джерела конспектуються на окремих аркушах, записи роблять з одного боку – так за потреби їх можна буде порізати і згрупувати за розділами тощо.
4.
Систематизація літературознавчого
матеріалу, визначення поля власних досліджень (тобто чітко
сформулювати питання, відповідь на яке і стане розкриттям теми).
5.
Повторне опрацювання літературознавчих
джерел (уже під кутом зору пошуків визначеного матеріалу, що стане опорою в
науковому дослідженні).
6.
Повторне прочитання текстів уже з
погляду вибраних наукових поглядів.
7.
Поява начерків плану майбутньої
роботи.
№ п/п
|
Зміст
роботи
|
Термін
|
1.
2.
3
4.
5.
6.
7.
8.
|
Розв'язання нестандартних завдань
на уроках і в позаурочний час
Індивідуальна й диференційована
робота
Підготовка і участь у конкурсах різних рівнів.
Підготовка і участь у предметних олімпіадах
різних рівнів.
Підготовка до
контрольних робіт МАН
Підготовка до
захисту робіт на І етапі конкурсу – захисту ( вивчення алгоритму написання
наукових робіт)
І етап
конкурсу – захисту наукових робіт МАН
Поповнення бібліотеки
літературними новинками з даної
проблеми.
|
Протягом навчального
року
Протягом
навчального року
Протягом
навчального року
Протягом
навчального року
Протягом
навчального року
Вересень-грудень
Грудень
Протягом
навчального року
|
Грунтовна, змістовна робота
ВідповістиВидалити