четвер, 8 січня 2015 р.

Освіта сталого розвитку

Сл. 1. Освіта сталого розвитку
Не можна відокремити наше життя від навколишнього середовища, в якому ми живемо, а тому не можна спокійно спостерігати, як це середовище стає все більш  забрудненим.
Наша щоденна поведінка, господарська діяльність не покращує стан довкілля, не стає воно кращим і через нашу екологічну безграмотність, байдужість, неуважність. Не вистачає екологічної свідомості кожного і звичайно спільних зусиль дітей, вчителів, батьків і громадськості.
Сл. 2. Сталий розвиток
 Саме тому Україна стала 55 – тою країною світу, яка підключилася до Міжнародної стратегії сталого розвитку.
Сталий розвиток припускає: Сл. 3
1.                 Екологічно сталий розвиток (розвиток екологічних систем)
2.                 Соціально-справедливий (надає людям рівні можливості на досягнення відповідних життєвих умов)
3.                 Інтелектуально і етично вільний розвиток (надає людям необмежені можливості для їх інтелектуальної можливості)
Сл. 4.
         Наша школа  з 2014 року долучається до Всекураїнського проекту «Освіта сталого розвитку».
Cл. 5.
         Курс розрахований на учнів 3-11 класів. У цьому році ми  почнемо роботу з дітьми 7-8 класів. Заняття  проводитимуться 1 раз в два тижні.  Діти працюватимуть за змістовним і досить цікавим підручником «Сталий розвиток».
 Сл. 6.
В якому виділяють 8 тем, які ви бачите на слайді:
Сл. 7.
Учні навчаться, що треба робити, аби  змінити свій спосіб життя щодо сміття, води, енергії, рослин, покупок,  утилізації відходів техніки, стосунків з іншими, здорового способу життя.
Викладання курсу здійснюватиметься у вигляді тренінгів, бесід, роботи в групах, екскурсій.
 В подальшому цей проект  допоможе у вирішенні проблеми збалансованого розвитку природи та суспільства. А першим маленьким кроком до цього буде проект з утилізації старих елементів живлення (батарейок). А з весни ми плануємо розпочати боротьбу зі сміттям на вулицях нашого села.
Деякі напрацювання є.
 Ми  досліджували
-                     вплив мобільних телефонів на організм людини.
-                     вплив антропогенного забруднення на жителів с. Плесна
-                     вплив нітратів і нітритів на організм людини.
 Теоретичного матеріалу  замало, потрібна дієвість. Чому, знаючи негативний вплив мобільних телефонів ми купуємо дітям мобілки, даємо їх в школу і дивуємось, чому дитина дратівлива, неуважна, втомлена.   Чому, знаючи, що пластикові пляшки, матеріали та прилади з пластмаси природою не розкладаються ми викидаємо прямо на дорогу чи поблизу автотраси? Чому, знаючи , що  продукти горіння листя досить шкідливі природі і людині ми його спалюємо? Чому???

Отже, впроваджуючи цей проект  «ОСР» ми спільними зусиллями зробимо наш світ безпечнішим, здоровішим і процвітаючим, тим самим підвищуючи  якість життя

Немає коментарів:

Дописати коментар