четвер, 8 січня 2015 р.

Партнерство сім’ї та школи в ім’я дитини


     Ефективний розвиток шкільної виховної системи можливий за умови забезпечення добровільного партнерства і корисної співпраці того, хто вчиться.
    Становлення такої співпраці передбачає виявлення та активізацію виховних можливостей  сім’ї, підвищення педагогічної культури батьків та організацію спільної діяльності сім’ї та учнів.
     Педагогічний колектив ставить своїм  завданням дати батькам  глибокі знання педагогіки та психології виховання, пропагувати кращий досвід виховання дітей в сім’ї.
    У родинному вихованні батьки і педагоги як партнери взаємодоповнюють одне одного, співпрацюють, намагаються скоригувати недоліки, прорахунки.
    Їхня співпраця – це взаємна довіра, повага і доброзичливість. Педагоги допомагають родинам не лише тоді, коли батьки відчувають труднощі й потребують кваліфікованих порад. Вони підтримують  доброзичливі стосунки з учнями та їх батьками під час постійного спілкування. Спільними зусиллями вони виховують справжню людину.
   Сімейне виховання – процес досить складний і завжди пов’язаний із суб’єктивними чинниками. Неосвіченість батьків, їхнє намагання спиратися тільки на свій досвід, брак певних педагогічних знань і навичок призводить до серйозних помилок.

   Ось чому однією з важливих передумов виховання в сім’ї є підвищення педагогічної культури батьків, насамперед, систематичною просвітою, яка передбачає комплексний підхід до питань виховання. 

Немає коментарів:

Дописати коментар